Problem med personalens attityd och engagemang?
3 h 22 min
"Hur gjorde du?"
Ă€r en frĂ„ga Ingemar Fredriksson fĂ„tt mĂ„nga gĂ„nger efter att ha vĂ€nt utvecklingen i ett nedlĂ€ggningshotat företag frĂ„n förlust till vinst pĂ„ sex mĂ„nader. DĂ€refter uppvisade enheten en tillvĂ€xt pĂ„ i genomsnitt 25% per Ă„r i fem Ă„rs tid och lönsamheten lĂ„g som mest pĂ„ 26%! Fredriksson hĂ€vdar att det handlar om att fĂ„ ut ânĂ„gra procent tillâ ur flera delar av verksamheten och i bokserien med samma namn ger han konkreta tips pĂ„ hur man gĂ„r tillvĂ€ga.
Problem med personalens attityd och engagemang? Àr boken som behandlar konsten att motivera hela organisationen att strÀva mot samma mÄl. Boken tar upp vad som krÀvs för att fÄ medarbetarna att prestera mer och vara mer engagerade.
Ingemar Fredriksson har gedigen erfarenhet av management, affÀrsutveckling och marknadsföring. Han har arbetat i sÄvÀl familjeföretag som enheter i större koncerner samt i koncernledning. Egna erfarenheter har kompletterats med andras genom Ären som konsult och ger en bred flora av exempel som han delar med sig av i sina böcker. Böckerna innehÄller Àven konkreta verktyg och modeller, sÄvÀl egenutvecklade som forskningsbaserade, som gör att lÀsaren lÀtt ska kunna applicera dem pÄ sin egen verksamhet.
Ă€r en frĂ„ga Ingemar Fredriksson fĂ„tt mĂ„nga gĂ„nger efter att ha vĂ€nt utvecklingen i ett nedlĂ€ggningshotat företag frĂ„n förlust till vinst pĂ„ sex mĂ„nader. DĂ€refter uppvisade enheten en tillvĂ€xt pĂ„ i genomsnitt 25% per Ă„r i fem Ă„rs tid och lönsamheten lĂ„g som mest pĂ„ 26%! Fredriksson hĂ€vdar att det handlar om att fĂ„ ut ânĂ„gra procent tillâ ur flera delar av verksamheten och i bokserien med samma namn ger han konkreta tips pĂ„ hur man gĂ„r tillvĂ€ga.
Problem med personalens attityd och engagemang? Àr boken som behandlar konsten att motivera hela organisationen att strÀva mot samma mÄl. Boken tar upp vad som krÀvs för att fÄ medarbetarna att prestera mer och vara mer engagerade.
Ingemar Fredriksson har gedigen erfarenhet av management, affÀrsutveckling och marknadsföring. Han har arbetat i sÄvÀl familjeföretag som enheter i större koncerner samt i koncernledning. Egna erfarenheter har kompletterats med andras genom Ären som konsult och ger en bred flora av exempel som han delar med sig av i sina böcker. Böckerna innehÄller Àven konkreta verktyg och modeller, sÄvÀl egenutvecklade som forskningsbaserade, som gör att lÀsaren lÀtt ska kunna applicera dem pÄ sin egen verksamhet.
Problem med personalens attityd och engagemang? Àr tillgÀnglig som ljudbok och e-bok.
Visa mer
Det hÀr gillar andra med Nextory
SÄ bra att kunna lyssna pÄ en bra bok nÀr jag sitter i bilen eller pÄ flyget eller tÄget.

LÀtt att lÀsa och bra att man kan stÀlla in bakgrundsfÀrg och teckenstorlek.

Snabb och trevlig kundtjÀnst, bra utbud och snyggt anvÀndargrÀnssnitt. StÀndig utveckling av appen.

Hundratusentals historier vÀntar
LÀs och lyssna hur mycket du vill. Du vÀljer sjÀlv nÀr du vill byta eller avsluta ditt abonnemang.
Roligare Àn nÄgonsin med böcker
Fler Àn 11 000 lÀsare har gett Nextory fem stjÀrnor i betyg pÄ App Store och Google Play.
Bokutmana dig sjÀlv
SÀtt upp egna lÀsmÄl och följ din egen bokstatistik med funktionerna Bokutmaningen och LÀsdagboken.