Make me not me - Product stories as sales driver and identity builder
Fira sommaren!

Läs och lyssna gratis i 30 dagar

Make me not me - Product stories as sales driver and identity builder

Från 139 kr/månad efter provperioden. Ingen bindningstid.

Make me not me - Product stories as sales driver and identity builder
Fira sommaren!

Läs och lyssna gratis i 30 dagar

Luta dig tillbaka med Nextorys app och hitta din nästa historia bland hundratusentals ljudböcker och e-böcker.

Från 139 kr/månad efter provperioden. Ingen bindningstid.

SommarerbjudandeRegistrera dig nu och få 30 gratisdagar istället för 14.

Make me not me - Product stories as sales driver and identity builder

Do we really need more consumer ‘stuff’? While most everyone will answer ‘No,’ we still see thousands of new products and services launched every day.These compete for our attention with already inundated markets filled with existing products – in the midst of the most intense information flows in history.Traditional adverts are not a cost-effective solution and like much more.So how can you successfully catch consumers’ interest?This book provides the answer. It’s all about adapting to the demands of entertainment – which means product stories that are simultaneously sales driving and identity building.The book presents volumes of examples – including how one of the most wide-spread breakfast cereals was originally developed as a way to counteract masturbation. It also fully explains concepts like Business mindfulness, the ‘Happy Valley phenomenon,’ and ‘Copperfield rhetoric.’ Moreover, you read about how a single word is used to encourage consumers to buy eggs from chickens that are less healthy and how consumers were led to pay 12 times more for their bowl of oatmeal porridge. Before concluding, the book provides a simple model for how to build quality product stories using four cornerstones, five elements that sell stories, and the ‘ICE’ you need.

Ingemar Fredriksson has over 40 years’ experience in business development and marketing while holding senior management positions in many Swedish and international companies. His previous books have all reached best-seller listings, several for many years, having received many positive reviews and wide media attention.

Make me not me - Product stories as sales driver and identity builder är tillgänglig som ljudbok och e-bok.

  • Ljudbok

    Publicerad : 2020-11-25

    Översättare: Deane Goltermann

    Språk: Engelska

    Förlag Ljudbok: Procentförlaget

    ISBN Ljudbok: 9789198573565

  • E-bok

    Publicerad : 2019-10-29

    Översättare: Deane Goltermann

    Språk: Engelska

    Förlag E-bok: Procentförlaget

    ISBN E-bok: 9789198436624

Visa mer

Det här gillar andra med Nextory

Så bra att kunna lyssna på en bra bok när jag sitter i bilen eller på flyget eller tåget.

AnitaAnita

Lätt att läsa och bra att man kan ställa in bakgrundsfärg och teckenstorlek.

PeterPeter

Snabb och trevlig kundtjänst, bra utbud och snyggt användargränssnitt. Ständig utveckling av appen.

AnnaAnna
img

Hundratusentals historier väntar

Läs och lyssna hur mycket du vill. Du väljer själv när du vill byta eller avsluta ditt abonnemang.

image

Roligare än någonsin med böcker

Fler än 11 000 läsare har gett Nextory fem stjärnor i betyg på App Store och Google Play.

image

Bokutmana dig själv

Sätt upp egna läsmål och följ din egen bokstatistik med funktionerna Bokutmaningen och Läsdagboken.